vineri, 30 decembrie 2011

POCAITIII - sau prostii masonilor?

Pocaitii sunt ca toti oamenii, numai ca sunt manipulati mental, de un grup de interese ce au sediul in America! Asa zisa zeciuiala, ajutorarile, donatiile, etc. sunt trimise sediilor din America care s-au imbogatit pe ,,spinarea ''prostiei umane” ! De exemplu, sediul adventistilor din America are in posesie sute de avioane, sute de vapoare si fonduri de miliarde de dolari! proveniti de unde? ii cunoaste cineva? De fapt toate sectele si religiile in general sunt ,,conduse''din umbra si dirijate de oculta mondiala, ce au interese proprii si se bazeaza pe naivitatea populatiei globului, pentru a conduce asa zisele marionete! Totul, dar totul este condus (din umbra) inclusiv religiile (deoarece sunt profitabile) de grupul G8, si clanul Rothschild !

Sursa: http://www.tpu.ro/educatie

Asa ceva nu exista, exista doar ipocriti. Daca ar fi cu adevarat pocaiti ar respecta biblia care pentru ei e cartea sfanta. Deci pocaitilor cand mai sustineti ca sunteti crestini adevarati dati-va TOATA averea la saraci(inclusiv telefoanele mobile si calculatoarele de pe care postati pe TPU ), daca se leaga cineva de voi sa nu cumva sa indrazniti sa ripostati (aviz "credinciosilor" care toata ziua barfesc si fac reprosuri altora), ci sa ii rugati sa va injure si "pe celalalt obraz", sa daramati toate lacasurile de cult si sa ardeti icoanele, sa ucideti cu pietre pe cei care lucreaza duminica sau pe cei care savarsesc adulter(asta e din VT) etc. Cand o sa faceti toate astea puteti spune ca ati respectat cuvantul lui Isus Cristos si ca sunteti poaciti. Pana atunci puteti da din gura pana va plictisiti ca nici un om sanatos la cap nu va pune botul la minciunile si manipularile voastre.
Acuma o sa urmeze calificarile in lant cu "stupid" si "nefolositor" si raspunsuri de genul "dar biblia nu trebuie luata ad literam, cristos nu asta a vrut sa spuna, lasa ca o interpretam noi cum vrem" .Stim, e greu sa traiti in falsitate.

Sursa: http://www.tpu.ro/

Am citit cu atentie fiecare comentariu, de fapt o mica disputa intre cei ce cred in Dumnezeu si cei ce sunt impotriva lui Dumnezeu. Senzatia pe care am avut-o cind am ajuns in josul paginii a fost ca am intrat intr-o avalansa in care eram cind deasupra, in patura de zapada moale, cind dedesubt intre bolovanii antrenati de viitura. Eram intre cei ce cred in El si cei ce sunt impotriva Lui.
Am participat la multe dispute dintre credinciosi si atei. In timp de credinciosii vorbeau cu calm, catifelat, placut, duios despre credinta lor, ateii tipau, bateau cu pumnul in masa pentru a-si impune necredinta lor.
Credeti-ma, daca toata lumea asta de cind fiinteaza ea pe pamint nu ar fi avut o credinta oarecare, ar fi fost o lume de salbateci, fara teama de nimic si ce-i mai rau fara nici un sentiment fata de semenul de linga el.
Foarte multi nu cred si vin cu argumentul ca Dumnezeu nu exista pentru ca nu-L vad, nu-L pot evidentia cu mijloacele materiale de care dispun. Energia electrica este evidentiata desi nu se vede, prin efectele ei imediate. Dumnezeu insa lucreaza la scara universului vizibil si invizibil, este de alta natura decit noi iar noi, daca nu-L putem evidentia, e mai simplu sa spunem ca nu exista decit sa incercam sa-L descoperim. Si tiganul cind s-a dus la gradina zoologica si a vazut pentru prima data o girafa, el fiind invatat numai cu animale mici, până la inaltimea unui cal, a spus: asa ceva nu exista!.
Dintre toti cei care au scris aici pina la cele scrise de mine, cel mai violent mi s-a parut "negod" care ii face pe toti cei ce nu ii impartasesc ideile "primitivi". Cu alte cuvinte si Einstein care a spus:"Mi-am indeplinit misiunea aici" sau "L-am suparat pe Dumnezeu si intreaga omenire pentru ca opera mea nu are calitatea pe care ar fi trebuit sa o aiba", a spus Leonardo da Vinci sau "Maine nu voi mai fi aici!", reprezinta ultima predictie facuta de Nostradamus pe patul de moarte, "Dumnezeu ma va ierta. E treaba lui", a spus Heinrich Heine, sau Newton, descoperitorul gravităţii, se spune că întotdeauna, când rostea Numele lui Dumnezeu, îşi ridica pălăria de pe cap în semn de reverenţă, ca cei înţelepţi să vadă că nu numai proştii cred, Sir WALTER SCOTT, celebrul romancier englez, când era pe patul de moarte, a rugat pe ginerele său, Lockhart, să-i citească ceva din carte. "Din care carte?" a întrebat Lockhart, privind la cele 20.000 de volume, care acopereau pereţii. "Nu există decât o singură carte: BIBLIA!" răspunse Scott si inchei cu EMANUEL KANT, cel mai mare filozof german, scria lui STILLING, prietenul său, despre care a auzit că a început să citească Biblia: "Faci bine că îţi cauţi liniştea în Evanghelie, pentru că ea este un izvor nesecat al tuturor adevărurilor, cum nu se mai găseşte nicăieri". "Dacă Evanghelia n-ar fi lăsat să ţâşnească de pe paginile ei învăţăturile morale, care să alcătuiască temelia neclintită a vieţii omenirii întregi, apoi filozofia nu le-ar fi elaborat nici până azi, în curăţia lor divină”. Sunt doar citeva din multele exemple de PRIMITIVI care au refuzat sa creada ca Dumnezeu nu exista.
Pina la un moment dat si eu credeam ca exista pentru ca asa am fost educat in familie si mai ales de Bunica mea care era crestina pocaita dar pe masura ce trecea timpul si am incercat sa pasesc in descoperirea Adevarului, am ajuns sa citesc multe materiale si acum am o relatie cu Dumnezeu, nu ma simt singur niciodata si simt ajutorul Lui permanent (ar trebui sa va povestesc prea multe ce mi s-au intimplat in viata si care m-au facut sa cred in El de data aceasta din convingere).

Vreau sa inchei pentru cei care au indoieli. Am gasit undeva scris si mi-a placut cum se pune problema.
"Daca Dumnezeu exista si nu cred am pierdut totul. Daca nu exista si nu cred n-am pierdut nimic. Traieste ca si cum ar exista!!"

Si pentru a face pace in mica disputa de aici, un indemn:
"Va dau o porunca noua: Sa va iubiti unii pe altii; cum v-am iubit Eu, asa sa va iubiti si voi unii pe altii. Prin aceasta vor cunoaste toti ca sinteti ucenicii Mei, daca veti avea dragoste unii pentru altii" (Ioan 13:34-35).

P.S. Imi cer iertare daca am gresit pe undeva caci e dificil sa scrii un text mai mare in mica fereastra de aici. Imi cer iertare fata de cei pe care cuvintele mele i-au suparat in necredinta lor. Trebuie sa ne impacam unii cu altii caci facem parte din aceeasi "colivie" numita pamint, nu avem unde sa mergem nici unii nici ceilalti.
Sunt citiva
Iar la 72 de ani, Kant scria: "BIBLIA este cartea al cărei conţinut mărturiseşte el singur originea-i divină. Ea ne descoperă cât de mare este vina noastră, cât de adâncă ne este căderea, dar şi cât de mare este dragostea lui Dumnezeu. BIBLIA este comoara mea cea mai de preţ, fără de care aş fi nenorocit”.

P.S. Nimeni nu detina ADEVARUL iar cei ce sustin ca il detin isi depasesc atributiunile. Dumnezeu ne-a dat deplina libertate in viata aceasta, daca observati nu e nimeni care sa stea cu biciul in spatele nimanui, ne-a lasat libertatea de a alege Calea. Si fiecare trebuie sa-si aleaga calea pe care urmeaza sa mearga. Daca aceasta il va duce spre BUNE a ales calea buna, daca il va duce spre rau a avut o alegere proasta. Ceea ce este important, lucrurile se petrec la fel cu a sari intr-o prapastie. Cit timp mergi pe marginea prapastiei ai posibilitatea de a te razgindi si a merge in alt sens, sau cind ajungi pe margine sa iei macar o parasuta. Dupa ce ti-ai dat drumul in gol, nu te mai poti razgindi, nu mai ai timp, soarta iti este pecetluita.
Fie ca fiecare dintre noi sa aleaga calea care sa ne duca spre binele nostru.

Sursa: http://www.tpu.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ClickLink.ro Director WEB