marți, 27 octombrie 2009

DIN FOLCLORUL LIRIC DE PE NET

DIN FOLCLORUL LIRIC DE PE NET
Sursa: ciococioco.ro

Bombonica says...
h`aoleu,
m-am nascut si io poeta
cand mergeam pe trotineta
poezie am compus
fiin`ca`aveam ceva de spus
de Basescu presedinte
imi place de el cand minte
i-am creat o poiezie
si ti-i scriu, acu`, si tie.

NU MAI PLANGE, BASE, CA INIMA MI-O FRANGI.
foaie lata de pe net
Basescu este poet,
plange nene si suspina
cand il vezi, te prinde-o mila
de-ti vine sa-ti bati amanta
fiinc`ai prins`o`n pat cu alta
mai slabutza decat Ritzi
si mai sexy, ca Placinta
poezia lu` Basescu
te excita, te framanta
de ajungi sa plangi in hohot
numele ti`l scrii pe clopot
plangi si plangi din nostalgie
ca Basescu`n poezie.

poezie pt MĂRIOARA – La farul care-a rasarit

La farul care-a rasarit
In negrul noptii mele
O, tu, Marie ai ajuns
In 3 ani, scrisa-n stele.

Si ne-am iubit cu mare pathos
Cu guri, si limbi si miere,
Chiar pe mamuc-am dat-o-n dos
Desi ea scuipa fiere.


Dar intr-o zi pe-o bolt-albastra,
Un nou far se ivi,
Presedintia cea domneasca
‘ast vis pe loc se fauri.

Si dus-ai fost Marie, draga,
Cu farul, gura ta, cu tot,
Caci Udrea-mi aparu deodata
Cu mult mai sexy si mai “hot”.

Azi vin ‘naintea ta, mamuca scumpa
Sa-mi cer iertare-n fata ta…
Ca am curvit cu Udrea, chit ca-i sluta
Si m-a durut in cot de tarisoara mea.

*


Starea naţiunii

O veste tulbură mapamondul:
A căzut guvernul! Se-ntâmplă la români !
Se-ntâmplă la români? Asta schimbă fondul,
Dar starea naţiunii, mai proastă, ca de câni!
Se zbate-n sărăcie, acum, întreg norodul,
Se-ntoarce-n cripta sfântă, în lacrimi, Voievodul
Uitându-se cu milă cum plânge, astăzi, plodul,
Cum mor bătrânii noştri flămânzi pe prispa căsii,
Cum rătăcesc prin lume feciorii scumpi ai măsii,
Ai mamei ei de ţară ce pusă-i la mezat
Căci e condusă astăzi de-un creier sclerozat
Ce-afirmă cu tărie, aburit de-a mării briză
Ca nu şi-a pus în plan sa scoată ţara sa din criză
O flenduresc străinii, o pângăresc ai noştrii
Şi noi belim iar ochii la televizor ca proştii!
Dar ce-am putea noi face, vitează naţiune?
Să ne uităm la cer, să aşteptăm minune,
Ori să pupăm icoane, să ne rugăm la sfinţi
Că de-om mai duce-o astfel ne vom ieşi din minţi
Mă-ntreb şi eu ca tine, cum face tot netotul:
Ce viaţă este asta? Vom putea schimba, noi, totul?

autor: geoergebc


Scoală, Măria Ta!

Ridică-te, Ştefane,
Scoală, Măria TA!
Că ţara ta doarme,
Cum poţi îndura
Să vezi, răstignită,
Moştenirea TA ?
Ridică-te, Ştefane,
Doar tu poţi aduna
Plăieşii la arme,
Că ţara ta doarme!
Sună din bucium
Moldova să scoale,
Luptă şi zbucium!
Adună-ţi din oale
Şi ulcele de lut
Moaştele-ţi sfinte,
Ieşi din morminte,
Cu tine să lupt!
Ridică-te, Ştefane!
Şcoală-te, Înălţate!
Trezeşte-te, Ioane!
Ne sug, pe la spate,
Averile toate
Vampirii din state,
Din Apusul pervers;
Vin lighioane,
La noi se îndes,
Noi nu mai avem carne,
Noi nu mai avem lapte,
Ale noastre nu-s bune,
Nu-s bune de fel;
Gustosul nostru şeptel
Doarme pe coadă şi el:
Vacă şi bou şi viţel
Visează la glonţ de oţel,
Că vor s-ajungă-n hotel
Pe tavă de-argint Schnitzel…
Holdele de grâu, Mărite,
Stau pe câmpuri risipite.
Mâncăm pâine dospită de turci
Să-ţi faci semnul sfintei cruci!
Fetelor noastre divine
Să-ţi faci, Doamne, şapte cruci!
Vin maimuţele străine
Sa le fie, ce, tătuci?
Mama lor de mameluci,
Că-ţi tot vine să te duci
Ce bine le-ar sta in furci!
Să-i laşi… naţia ţi-o spurci!
Doar noi ştim să facem prunci
Buni de trudă si războaie
Crescuţi cu mei si caş de oaie
Nu Danone, nu tu Milka
Astia, chiar, nu-s buni de nika!
Nu ştiu ce popor, Preasfinte,
Ai lăsat tu moştenire?!
Că să îţi tratezi un dinte,
Cânţi veşnica pomenire!
Dai salariu pe o lună
Şi să-ţi mai spun una bună:
Dacă, te ţine o lună!
Ţara, Doamne, e bolnavă,
Cancerul e boala ei:
Diabetul şi cârcei,
Leucemii, ciroze
Cardiace şi viroze,
Avem boale fel de fel…
Dar nu asta, nu, tu, Doamne,
Este boala cea mai gravă:
Ţara asta încă doarme
Şi poporul e mişel;
Nu mai e naţia bravă,
Asta-i boala cea mai gravă!
De aceia, te rog, scoală!
Şcoală-te, Măria-Ta!
Generaţia-i pierdută,
Obosită şi ciufută,
Nu mai are zvâc de luptă!
Dăm copiii pe la şcoale,
Dar nu au nici manuale
Şi dascălii, da, Preasfinte,
Nu mai sunt ca înainte
Respectaţi, plini de onor,
De norodul truditor…
Nu mai e cinstit ceaslovul
Acum e calculatorul;
La condei nu mai ştim preţul,
Toate ştie interneţul!€
Şi la doftori dacă mergi,
Nu ştiu cum poţi să-nţelegi,
Te-mprumuţi acum la Bancă
Altfel stai, la rând, pe bancă,
(Ai auzit de doctor Trancă?)
Să-ţi tragă popa o talancă!
Doamne, cum dormi tu în criptă
Şi Moldova Ta iubită,
E atât de chinuită?
Să vezi doftori în halate,
Cu buzunarele umflate
Au tarife stabilite,
Nu au milă, n-au Preasfinte,
Nu respectă jurăminte.
Să-i iertăm, aşa, Tu, zici?
Să nu-i judecăm aici?
Ai dreptate, nu au, oare,
Maşinuţe, vilişoare?
Vor şi ei privatizare,
Cabinete particulare,
Să ardă la buzunare.
Ăştia, Doamne, ard, ard tare,
Norodul la buzunare!
Dar n-ai auzit, Preasfinte,
Cum e şi la procurori,
Avocaţi, judecători?
Cum? Ce zici? Te trec fiori?!
Cum să nu te înfiori,
Că nu poţi nici că să mori;
Cele sfinte-s pentru noi,
Au şi preoţii nevoi;
Nu bagi mâna la chimir,
Nu ai loc la cimitir!
Cum, ce drepturi avem noi?
Noi, n-avem, n-avem nevoi!
Doar atât, ca să muncim,
Datorii că să plătim,
Impozite şi dobândă,
La străini ca să ne vândă!
Mai avem, avem ceva:
Dreptul să votăm câţiva
Ca s-ajungă-n sfatul ţării
Şi spre culmea nepăsării
Să ’’uite’’ de ce-au plecat,
Să ’’uite’’ că i-am votat,
Că poporu-i de votat,
În rest, nu-i decât… rahat!
De aceia, Doamne sfinte,
Eu te rog, te rog, fierbinte,
Şcoală-te din scripte sfinte
S-aplici legea dinainte:
’’Ochi pentru ochi şi dinte pentru dinte
De la opincă şi pân’ la preşedinte’’!

(din volumul meu de greţuri)

autor: geoergebc


Romanie, Romanie !

Românie, Românie,
Ce ţi-au făcut tâlharii ţie !!!
Îşi bat joc de tine, fată,
Parlamentării, toţi, în gloată !!!
Acum vor să te salveze,
Când tu stai pe pioneze?
Cum te văd eu la răscruce,
Doamne, zic, să-mi fac o cruce?
P…a mamei lor dar, iară,
Şi de asta m-au scârbit
Ne prostesc pe toţi, pe faţă
Cred că vor sapun şi aţă!!!
Sau să îl chemăm pe Ciomu
Doctore, alegeţi omu’ !
Şi să le-o tai în 3 bucăţi
Mama mamei lor de hoţi !
Dar… si nevestele la toţi !

autor: geoergebc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ClickLink.ro Director WEB